Exklusivní rozhovor

24.10.2010 11:55

 Gregyho stovka na světě. Jak se cítí po zápase se dočtete v tomto rozhovoru.

 

Jak ses cítil před zápasem?

Tak určitě (smích).

 

Dneska to byl pro tebe zajímavej zápas, cítil ses na tu stovku?

Tak určitě, byl jsem sice nervózní, protože tam byli hráči, byli tam dobří hráči, skvělí hráči, šikovní hráči, mladí hráči a myslel jsem si, že na mě budou hrát osobku, ale naštěstí se to povedlo a su neskutečně šťastnej a děkuju fanouškům za podporu, že povzbuzovali celej zápas a doufám, že se brzy dočkám i stého gólu.

 

Popíšeš nám tu akci, jak ses prosadil a připsal sis tak stý bod?

Myslím, že to byla akce hned po buly, těžce jsem si zpracovával puk o pravou nohu, pak o levou nohu, patičkou přes rameno, na hlavičku, objel jsem dva hráče (dva šikovné hráče), gólmana jsem poslal na opačnou stranu a nakonec to tam padlo. Su neskutečně šťastnej.

 

Oslava bude?

Oslavy proběhly už v šatně, kluci mě gratulovali a nějaká párty bude. Určitě budu muset něco vložit do místní kasičky. Asi jo. My jsme se tomu s klukama v kabině smáli, ale jsme tady kvůli hokeji. Na tréninku jsme si to chtěli odlehčit, tak jsme hráli na honěnou a pak na schovávanou. Ale teď vážně, protože ZFP mají dobrej mančaft a Rondo má dobrej mančaft a Sputnik má dobrej mančaft.

 

Díky za rozhovor a hodně štěstí